1. “Хэл, соёл, сэтгэхүйн онцлог метафораар илрэх нь” “ХИС-ийн магистрант, докторантуудын бүтээлийн эмхэтгэл” 2016. 0.3 х.х
2. “Мал аж ахуйн холбогдолт хэлц үгийн утга, хэрэглээ” “Англи хэл-Боловсрол 2016” багш, оюутны ЭШ-ний бага хурлын эмхэтгэл, Отгонтэнгэр их сургууль, 0.3 х.х. Л.Должинхорол
3. “Оюутан залуус хувь хүний соёлыг хэрхэн баримталж буйд анализ хийх нь” “Эрдмийн чуулган 58” АШУҮИС, 2016 № 1 (11)
0.3 х.х. Б.Долгорсүрэн, Ц.Дашдулам, Г.Энхболор, М.Саранцэцэг
АШУҮИС, ГХТ
4. “Сувилахуйн сургуулийн оюутнуудын сурах хэв шинжийг тодорхойлох нь”
“Эрдмийн чуулган 58” АШУҮИС, 2016 № 1 (11)
0.3 х.х. Ц.Дашдулам, Б.Туул, Г.Энхболор, Б.Долгорсүрэн. АШУҮИС, ГХТ
5. “Teaching metaphorical language for veterinary medicine students”
Some issues on learning content and methodology of teaching foreign languages - Third annual International Scientific Forum, УБ., 2016
0.3 х.х Д.Гүнжиймаа
6. Using metaphors in teaching English for veterinary medicine students Хангай дээд сургууль, “Гадаад хэлний сургалтын агуулга, арга зүй - VI” сэдэвт зөвлөгөөн семинар, УБ.,2017 Т.Ганчимэг
7. Метафораар хэл, соёл, сэтгэхүйн онцлог илрэх нь Эрдэм шинжилгээний бичиг №9 (482) МУИС-Эрдэнэт. 2018. 0.3 х.х. Э.Молор-Эрдэнэ
8. Лекцийн хичээлийг үр дүнтэй зохион байгуулах асуудалд. Эрдэм шинжилгээний бичиг №9 (482) МУИС-Эрдэнэт. 2018. 0.3 х.х. Э.Молор-Эрдэнэ
9. Метафор, түүний танин мэдэхүйн үүрэг. Хангай дээд сургууль, “Гадаад хэлний сургалтын агуулга, арга зүй - VII” сэдэвт зөвлөгөөн семинар, УБ.,2018 Э.Молор-Эрдэнэ
10. Англи хэлний угсарсан нийлмэл өгүүлбэрийг энгийн дэлгэрэнгүй өгүүлбэрийн бүтцэд тулгуурлан орчуулах нь. Fourth annual International Scientific Forum, MULS. УБ., 2018. 0.3 х.х. Д.Гүнжиймаа