Хэрэглэгчийн мэдээлэл
даваасамбуу алтантуяа Ахлах багш
1. Загас төсөл, ХХААХҮЯ, Маркетингийн мэргэжилтэн / төслийн багийн гишүүн/, 2011 он 2. Малын хачиг, шавжийн эсрэг үйлчилгээтэй шинэ эмийн үйлдвэрлэл “Пур-он”, БСШУЯ, төслийн багийн гишүүн, 2015
1. "Ноолууран бүтээгдэхүүний хэрэглээ, түүнд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа", А.Баярчимэг, Royal Олон Улсын Дээд Сургууль, 2016
1. Барилгын салбар дахь өрсөлдөөний стратеги, Н.Энхтуяа, 2012 2. “Sky media” компаний гурвалсан үйлчилгээний маркетингийн иж бүрдлийн стратеги, Э.Батзул , 2013 3. Өрсөлдөөний стратеги, Ч.Сүнжидмаа , 2013 4. Ноосон бүтээгдэхүүний маркетингийн стратеги, Б.Эрдэнэсувд , 2013 5. Маркетингийн харилцаа идэвхжүүлэлт: Реклам зар сурталчилгааны үр нөлөөг үнэлэх нь, Д.Түмэн-Өлзий, 2017 6. Брэндийн зах зээл дээрх танигдалтын түвшин, хандлагыг тодорхойлох \Арьс арчилгааны бүтээгдэхүүний жишээн дээр\, Б.Номин, 2018 7. Зар сурталчилгааны үр нөлөөг үнэлэх нь \Зөв аарцны ундааны жишээн дээр\, Г.Ариунгэрэл, 2018 8. Нэмүү өртгийн сүлжээ \Миний Монголын сүү-ний жишээн дээр, М.Солонго, 2018
1. “Монголын махны зах зээлийн бодлого” , ШУТИС, Компьютерийн техник, Менежментийн сургууль, БНСУ-ын Чонбук Үндэсний Их Сургуулийн хамтарсан хурал, Док (Ph.D)., проф С.Бадарч, 2010 2. “Маркетингийн хөгжил, бизнесийн орчин” ОУ-ын эрдэм шинжилгээний хурал “Сүүний чиглэлийн хоршооны маркетингийн зарим асуудал” Монгол Улсын Их Сургууль, Монголын Маркетингийн холбоо, Док (Ph.D)., проф С.Бадарч, 2012 3. “Байгалийн нөөц ба Хөдөө аж ахуйн эдийн засаг” ОУ-ын эрдэм шинжилгээний II хурал “Хонь, тэмээний ноосны зах зээлийн төлөв байдал, төрийн бодлогын хандлага”, Док (Ph.D)., проф Ц.Нансалмаа Л.Отгонжаргал, 2013 4. “Тогтвортой хөгжилд нягтлан бодох бүртгэлийн үүрэг, оролцоо” ОУ-ын эрдэм шинжилгээний хурал “Монгол улсын сүү үйлдвэрлэлийн салбарын өнөөгийн байдал”, Хөдөө аж ахуйн их сургууль, Монголын мэргэшсэн нятлан бодогчдын институт, Док (Ph.D)., проф Ц.Нансалмаа, 2016 5. “Хөдөө аж ахуй ба Эдийн засгийн тогтвортой хөгжил” ОУ-ын эрдэм шинжилгээний V хурал “Монгол улсын сүүний үйлдвэрлэл, хэрэглээний төлөв байдал”, Док (Ph.D)., проф Ц.Нансалмаа, 2016 6. The Sixth AGRIMA AVA CONGRESS, “Revolution 4.0: Industry vs Agriculture: Isn’t It The Future Ahead of us”, Э.Түмэнцэцэг, 2019
1. “Монголын нийгэм эдийн засгийн өнөөгийн байдал, тулгамдсан асуудлууд” ОУ-ын эрдэм шинжилгээний хурал “Сүүний үйлдвэрлэл, хэрэглээ, нийгэм-эрүүл мэндийн ашиг тус” СЭЗДС, Док (Ph.D)., проф Ц.Нансалмаа Л.Отгонжаргал, 2014 2. Монголын үндэсний бизнесийн өнөөгийн байдал, чиг хандлага “ХАА салбарт маркетингийн гүйцэтгэх үүрэг” онол арга зүйн асуудал СЭЗДС, Ц.Нансалмаа, А.Ариунболд, 2015
1. “Аймаг, орон нутгаас оюутан элсүүлэх үйл ажиллагаанд тулгамдаж буй асуудал, сайжруулах арга зам” ХААИС-ийн Элсэлт 2016, О.Мөнхжаргал /Агроэкологийн сургуулийн багш/, Я.Эрдэнэбаатар /ЭЗБС-ийн багш/, 2016 2. “Нэмүү өртөг шингэсэн мах, махан бүтээгдэхүүнийг худалдан авах боломжит хэрэглэгч, худалдан авах төлөв байдлын судалгаа”, Г.Ганчимэг /докторант Менежментийн тэнхим/, 2017
1. "Маркетингийн үндэс" хичээлийн гарын авлага 2. "Маркетингийн удирдлага" тестийн эмхэтгэл
1. "Маркетингийн удирдлага", Филип Котлер болон Кевин Лейн Келлер, 2015 (оролцсон)
1. "Маркетингийн үндэс" хичээлийн гарын авлага, 2015, 2017, 2019 (Маркетингийн тэнхимийн багш нарын туурвисан) 2. "Маркетингийн удирдлага" тестийн эмхэтгэл, 2019
1. Маркетингийн судалгаа, шинжилгээ 2. Маркетингийн үндэс
1. Маркетингийн судалгаа, шинжилгээ 2. Маркетингийн үндэс
1. Маркетингийн судалгаа, шинжилгээ 2. Маркетингийн үндэс
1. Маркетингийн судалгаа, шинжилгээ 2. Маркетингийн үндэс
1. Олон Улсын хөтөлбөрийн магадлан итгэмжлэл, 2015
Боловсролын талаарх мэдээлэл энд байна.
Заадаг хичээлийн талаарх мэдээлэл энд байна.