Хэрэглэгчийн мэдээлэл
чойжил отгон Ахлах багш
"Инженер мэргэжлээр суралцаж байгаа оюутны техник сэтгэхүйг судалсан судалгаа" сэдвээр Ph.D
БСШУСЯ. Good Neighbors in Mongolia. МУБИС. Хүүхдийг сургуульд бэлтгэх (Хүүхэд хамгаалал хүүхдийн дасан зохицолт) төсөлд гарын авлага боловсруулах болон судалгааны багт оролцсон
"Оюутны хөгжлийн зарим шинжийг судалсан нь" (хамтын) ХААИС.ИТС. ХАА-н инженерийн шинжлэх ухаан, технологи. 2016 №13. (ISSN 24153907) х. 9-14
"Инженерийн боловсролын шинэчлэл болон оюутны сэтгэхүйн асуудал" ХААИС.ИТС. ХАА-н инженерийн шинжлэх ухаан, технологи. 2016 №13. (ISSN 24153907) х. 20-26
"Оюутны орон зайн төсөөл техник сэтгэхүйн хамаарлыг судалсан үр дүн" (хамтын) МУШУТИС. Барилга Архитектурын сургууль. Монголын Зурагзүйн боловсролын нийгэмлэг. Эрдэм шинжилгээний хурлын эмхэтгэл. 2016. х. 29-31
Инженерийн зураг зүйн хичээлээр суралцагчдын техник сэтгэхүйг үнэлсэн нь" (хамтын) МУШУТИС. Барилга, архитектурын сургууль. Архитектурын салбар. “Инженерийн зурагзүйн сургалтын өнөөгийн байдал, цаашдын чмг хандлага” сэдэвт олон улсын онол-практикийн эрдэм шинжилгээний бага хурлын эмхэтгэл. №17/01. ISBN 978-99978-4-251-0. х. 24-29
"Ажлын байран дахь стрессийг оношилж, үнэлгээ хийх онол арга зүйн асуудал" ХААИС. ЭЗБС. Эрдмийн бичиг-ЭЗБС. 2016-2017 (7). 2017. х. 35-42
"Estimating technical thinking ability of engineering students" MULS. School of Engineering and Technology. Journal of agricultural Engineering Sciences and Technology. Vol. 14(01). 2017.p.34-38. ISSN 2415-3907
"Studying Technical Thinking of the Engineering Students" MULS. School of Engineering and Technology. Journal of agricultural Engineering Sciences and Technology. Special issue: 3-rd International conference of Mongolian Agricultural Engineers. Vol. 14(02). 2017.p.147-151. ISSN 2415-3907
"Evaluation of Technical Thinking of the Student by Engineering drawings" MULS. School of Engineering and Technology. Journal of agricultural Engineering Sciences and Technology. Special issue: 3-rd International conference of Mongolian Agricultural Engineers. Vol. 14(02). 2017.p.182-186. ISSN 2415-3907
"Оюутны техник сэтгэхүй ба сэтгэхүйн хэв шинжийн хоорондын хамаарлын судалгаа" МУБИС. Лавай №12. Эрдэм шинжилгээний бичиг. (ISSN 2410-4507) х.171-176
"Инженерийн ангийн оюутны техник сэтгэхүйг судалсан дүнгээс" МУБИС.Тархи судлалын төв. Сэтгэл судлал. 2016.№1 х. 35-43 ( ISBN 978-99973-3-377-3)
"Суралцагчдыг идэвхижүүлэх арга барилуудыг ашиглан “Газар тариалангийн машин зохион бүтээх” хичээлийг зохион явуулсан үр дүн" (хамтын) ХАА-ин инженерүүдийн холбоо ТББ. ХААИС-ийн Экологижсон технологи машины менежментийн профессорын баг. Хөдөө аж ахуйн инженер, технологи. 2016. х.34-39
"Инженерийн боловролын шинэчлэл" ШУБоловсролын салбарын эрдэмтэн эмэгтэйчүүдийн холбоо. 2016
"Нийгмийн тогтвортой хөгжил ба суралцагчдын хандлагыг үнэлэх асуудалд" (хамтын) БСШУЯ. МОЭЭХ. WSTEM. “Тогтвортой хөгжлийн нийгэм, эдийн засгийн тулгамдсан асуудалд эмэгтэй эрдэмтэдийн оролцоо” Нийгэм, эдийн засгийн салбарын ЭШХ-ын эмхэтгэл. 2017. х. 53-57
"ХААИС-ийн Инженер, технологийн сургуулийн багшлах боловсон хүчний бүтэц, сургалтын сэтгэл ханамжийн судалгааны үр дүн" ХААИС. ИТС. Профессор багш, магистрант, докторантуудын эрдэм шинжилгээний бага хурал 2015.06.05
"Инженер мэргэжлээр суралцагчдын сэтгэхүйн түвшинг тодорхойлсон судалгааны үр дүнгээс" (хамтын) ХААИС.ИТС.МФМХТ-ийн багш нарын ЭШБХ. 2016.05.06
"Суралцагчдыг идэвхижүүлэх арга барилуудыг ашиглах нь" (хамтын) ХААИС.ИТС-ийн профессор, багш нарын ЭШБХ. 2017,05,19
Оюутны сэтгэхүйн хэв шинжийг судалсан нь. Оюун-Эрдэнэ Г.Сайнбуян ( ИБ-3). ХААИС. ЭЗБС. Л.Цэмбэлийн нэрэмжит НУТ-д 1-р байр. 2016.03
Оюутны бие даан суралцах арга барилыг судалсан нь. С.Болор-Эрдэнэ (ИБ-4). *2014-2015 ХААИС. ИТС.МСТ-д хэлэлцүүлэв. 2015.03.17 *ХААИС. Суурь Боловсролын Төвийн ОЭШБХ-д 2-р байр.
Беннетийн тестээр инженер мэргэжлээр суралцаж буй оюутныг судалсан үр дүнгээс. М.Мөнхгэрэл (ИБ-4). ХААИС.ИТС-ийн Математик, Физик, мэдээллийн технологийн тэнхимийн хуралд тусгай байр. 2016.03
Оюутан бие хүнд эерэг хандлага төлөвшүүлэх нь. Айым (Барилга инженер-1). 2017.03. ХААИС.ЭЗБС.НУТ-д 3-р байр эзлэв.
Багаар ажиллах чадварт дүн шинжилгээ хийсэн нь. Г.Эрдэнэдулам (Ландшаф-архитектур-1). 2017.03.
ХААИС-ийн 1-р ангийн оюутны хандлагын судалгаа, Ц.Даваажаргал (Мал эмнэлэг). Г.Бямба-дорж , И.Буянбадрах БИ-I . ХААИС.ИТС. тусгай байр
"Инженерийн зурагзүйн хичээлээр суралцагчдын техник сэтгэхүйг үнэлсэн нь" (хамтын) МУШУТИС. Барилга Архитектурын Сургууль. “Инженерийн зурагзүйн сургалтын өнөөгийн байдал, цаашдын чиг хандлага” сэдэвт олон улсын онол-практикийн II эрдэм шинжилгээний бага хурал, семинар. 2017.06.09
"Инженерийн боловролын шинэчлэл" Монголын оюунлаг эмэгтэй эрдэмтдийн холбоо. ТББ. "Тогтвортой хөгжилд боловсрол" сэдэвт ЭШХ
"Нийгмийн тогтвортой хөгжил ба суралцагчдын хандлагыг үнэлэх асуудалд" БСШУЯ. МОЭЭХ. WSTEM. “Тогтвортой хөгжлийн нийгэм, эдийн засгийн тулгамдсан асуудалд эмэгтэй эрдэмтэдийн оролцоо” Нийгэм, эдийн засгийн салбарын ЭШБХ.
Оюутны бие даан суралцах арга барилыг судалсан нь. С.Болор-Эрдэнэ (ИБ-4). МУ-ын их хурлын даргын ивээл дор зохион байгуулагдсан “Эврика-2015” залуу багш, оюутны ЭШИХ-д нийгмийн шинжлэх ухааны салбарт дэд байр. 2015,03
Монголын Дээд Боловсрол Судлалын Нийгэмлэгийн гишүүн
Монголын Сэтгэл зүйчдийн Нийгэмлэгийн гишүүн
Тархи судлалын төвийн "Сэтгэл судлал" сэтгүүлийн редакид
Хүний хөгжил, харилцааны ёс зүй, эрх зүй (семинар, бие даалтын) 9хх. ISBN 978-99978-1-381-7
БСШУСЯ. Good Neighbors in Mongolia. МУБИС. Хүүхдийг сургуульд бэлтгэх (Хүүхэд хамгаалал хүүхдийн дасан зохицолт) төслийн гарын авлага. (хамтын) 2017.
Хүний хөгжил, харилцааны ёс зүй, эрх зүй (гарын авлага). 2017. 9хх. ISBN:978-99978-1-381-7
Хүний хөгжил, харилцааны ёс зүй, эрх зүй -3 кр
Сэтгэл судлал -3 кр
Хүний хөгжил, харилцааны ёс зүй, эрх зүй - 3 кр
Сэтгэл судлал - 3 кр семинар
Хүний хөгжил, харилцааны ёс зүй, эрх зүй - 3кр
Сэтгэл судлал - 3кр
Хүний хөгжил, харилцааны ёс зүй, эрх зүй -3кр
Хүний хөгжил, харилцааны ёс зүй, эрх зүй -3 кр
Боловсролын талаарх мэдээлэл энд байна.
Заадаг хичээлийн талаарх мэдээлэл энд байна.