Хэрэглэгчийн мэдээлэл
лхазал отгонжаргал Ахлах багш
1. Монгол улсын махны борлуулалтын сувгийн зарим асуудлууд /Докторын диссертаци/ Солонгос улс, Чонбукийн Их сургууль 8.8 хх-2008
1. Монгол улсын махны борлуулалтын сувгийн зарим асуудлууд /Докторын диссертаци/ Солонгос улс, Чонбукийн Их сургууль 8.8 хх - 2008
1. Брэнд бүтээгдэхүүний стратегийг боловсронгуй болгох асуудалд, Г.Лхагвадорж-2013 он 2. Хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэр гаргалтанд сав баглаа боодол нөлөөлөх нь , Г.Энхзул-2014 3. Үйлчилгээний маркетинг ба хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгаа, А.Мөнх-эрдэнэ-2014 4. Шинэ бүтээгдэхүүнийг зах зээлд нэвтрүүлэх боломжийн судалгаа /ХААН банкны жишээн дээр/ Ш.Ганболд - 2015 5. Хэрэглэгчийн худалдан авалтын төлөв, брэндийн тухай ойлголт, Г.Золзаяа - 2015
1. Гоо сайхны бүтээгдэхүүний хэрэглэгчдийн онцлог, бүтээгдэхүүнийг хоногшуулах стратеги Г.Даваасүрэн Мар IV 2015.04.20 2. “Монос Улаанбаатар ХХК”-ны дотоод маркетингийн судалгаа Б.Нямзул Мар IV 2016.03 3. Бүтээгдэхүүний шугамын шинжилгээ Г.Ангирмаа Мар IV 2017.04 4. IT компаний байгууллагын дотоод маркетингийн судалгаа Д.Болор-эрдэнэ Мар IV 2017.04 5. Мах махан бүтээгдэхүүний борлуулалтын сувгийн судалгаа Сүхжунай Мар IV 2018.04 6. Бүтээгдэхүүний идэвхжүүлэлтийн стратегийн судалгаа Наранзул Мар IV 2018.04
1. Хонь, тэмээний ноосны зах зээлийн төлөв байдал, төрийн бодлогын хандлага ЭЗБС –ийн “Эрдмийн бичиг 2012 – 2013 (3)” 6 х 2013 Ц.Нансалмаа Д.Алтантуяа 2. “Монгол экологийн бордоо” үйлдвэрлэл “Монгол улсын газар тариалангийн хөгжил – 2016” эрдэм шинжилгээ – үйлдвэрлэлийн олон улсын хурал 1.5 х А.Чойжамц - 2016
1. Sheep, camel wool market Perspectives and Government policy direction Second International conference on “Natural resource and Agricultural economics” Economic policy reform and Sustainable natural resources use Poster presentation, Sep 20, 2013, Ts.Nansalmaa D.Altantuya 2. Crop production of Mongolia and government policy perspectives Global 2013 Healbeing culture, Industries and Agribusiness Forum 8 x Nov 27 – 29, 2013, J.Suvdaa 3. Сүүний үйлдвэрлэл, хэрэглээ, нийгэм – эрүүл мэндийн ашиг тус “Монголын нийгэм, эдийн засгийн өнөөгийн байдал, тулгамдсан асуудлууд” СЭЗДС-ийн 90 жилийн ойд зориулсан Олон улсын эрдэм шинжилгээний бага хурал 6 х 2014.05.06 Ц.Нансалмаа Д.Алтантуяа 4. “Монгол экологийн бордоо” үйлдвэрлэл “Монгол улсын газар тариалангийн хөгжил – 2016” эрдэм шинжилгээ – үйлдвэрлэлийн олон улсын хурал 1.5 х, 2016.03.10 – 03.11 Б.Далангурван, Ч.Батбаяр, А.Чойжамц 5. Food security, potatoes and vegetables consumption and trends Аграрная наука – сельскохозяйственному производству Монголии, Сибирского региона, Казахстана и Болгарии (Сборник научных докладов XVI международной научно-практической конференции) 1 х г.Улаанбаатар, 29-30 мая 2013 года) Часть III Новосибирск Ts.Nansalmaa D.Altantuya 6. Влияние государственной политики на производство пшеницы 2 х J.Suvdaa Sheep, camel wool market Perspectives and Government policy direction Journal of Agricultural science 2013 №11 (02) Ts.Nansalmaa D.Altantuya
1. Sheep, camel wool market Perspectives and Government policy direction Second International conference on “Natural resource and Agricultural economics” Economic policy reform and Sustainable natural resources use Poster presentation-- 2013 2. Crop production of Mongolia and government policy perspectives Global 2013 Healbeing culture, Industries and Agribusiness Forum, South Korea 8 x Nov, 2013 3. Сүүний үйлдвэрлэл, хэрэглээ, нийгэм – эрүүл мэндийн ашиг тус “Монголын нийгэм, эдийн засгийн өнөөгийн байдал, тулгамдсан асуудлууд” СЭЗДС-ийн 90 жилийн ойд зориулсан Олон улсын эрдэм шинжилгээний бага хурал 6 х - 2014
4. Food security, potatoes and vegetables consumption and trends Аграрная наука – сельскохозяйственному производству Монголии, Сибирского региона, Казахстана и Болгарии (Сборник научных докладов XVI международной научно-практической конференции) - 2013 года Новосибирск Влияние государственной политики на производство пшеницы 2 х Sheep, camel wool market Perspectives and Government policy direction Journal of Agricultural science 2013 №11 (02)
1. “Монгол экологийн бордоо” үйлдвэрлэл “Монгол улсын газар тариалангийн хөгжил – 2016” эрдэм шинжилгээ – үйлдвэрлэлийн олон улсын хурал 1.5 х - 2016
1. Хонь, тэмээний ноосны зах зээлийн төлөв байдал, төрийн бодлогын хандлага ЭЗБС –ийн “Эрдмийн бичиг 2012 – 2013 (3)” 6 х 2013 - Ц.Нансалмаа Д.Алтантуяа
1. Маркетингийн үндэс - Монгол улсын Оюуны өмчийн газар - 2016 оны 03 сарын 11 өдрийн А/29
1. Монголын Маркетингийн холбоо
1. ХААИС-ийн ЭЗБС-ийн Эрдмийн зөвлөлийн гишүүн 2. Маркетингийн Магистрын зэрэг хамгаалуулах зөвлөлийн гишүүн
“Маркетингийн үндэс” хичээлийн гарын авлага, ХААИС , 10 хх -2015 “Маркетингийн үндэс” хичээлийн гарын авлага II дахь хэвлэлт, Цогт принт, 10 хх- 2017
Эдийн засаг, бизнесийн сургуулийн “Эрдмийн бичиг 2012 - 2013 (3)” Цогт принт, 13.1 хх-2013 “Байгалийн нөөц ба Хөдөө аж ахуйн эдийн засаг” олон улсын хоёрдугаар ЭШБХурлын эмхэтгэл, Цогт принт 11.3 хх-2013 Хөрс – бордоо - ургац, ХААИС 10.0 хх -2015
1. “Маркетингийн үндэс” хичээлийн гарын авлага, ХААИС , 10 хх -2015 2. “Маркетингийн үндэс” хичээлийн гарын авлага II дахь хэвлэлт, Цогт принт, 10 хх- 2017
Борлуулалтын удирдлага Жижиг бизнесийн маркетинг Байгууллагын маркетинг Олон улсын маркетинг
Маркетингийн үндэс, Борлуулалтын удирдлага, Жижиг бизнесийн маркетинг, Байгууллагын маркетинг, Олон улсын маркетинг,
Борлуулалтын удирдлага Жижиг бизнесийн маркетинг Байгууллагын маркетинг Олон улсын маркетинг
Маркетингийн сувгийн удирдлага, Брэндийн удирдлага
1. Маркетингийн бодлого, стратеги - ШУ болон мэргэжлийн магистрт 2. Брэндийн стратеги 3. Хэрэглээний маркетинг
1. Борлуулалтын удирдлага 2. Жижиг бизнесийн маркетинг 3. Байгууллагын маркетинг 4. Олон улсын маркетинг
1. MPS704 Маркетингийн бодлого, стратеги 2. AMR709 Хэрэглээний маркетинг
1. SAM310 Борлуулалтын удирдлага 2. OMR316 Байгууллагын маркетинг
1. MPS704 Маркетингийн бодлого, стратеги 2. AMR709 Хэрэглээний маркетинг
1. ACBSP - Бизнесийн сургууль, хөтөлбөрийн магадлан итгэмжлэл - 2015 он
1.
Боловсролын талаарх мэдээлэл энд байна.
Заадаг хичээлийн талаарх мэдээлэл энд байна.