Докторын зэрэг хамгаалах
1. Монгол улсын махны борлуулалтын сувгийн зарим асуудлууд
/Докторын диссертаци/ Солонгос улс, Чонбукийн Их сургууль
8.8 хх-2008
Докторын эрдэм шинжилгээний ажил удирдах (нэг сэдэвт бүтээлийн тоо)
1. Монгол улсын махны борлуулалтын сувгийн зарим асуудлууд
/Докторын диссертаци/ Солонгос улс, Чонбукийн Их сургууль 8.8 хх - 2008
Магистрын эрдэм шинжилгээний ажил удирдах (магистрын ажлын тоо)
1. Брэнд бүтээгдэхүүний стратегийг боловсронгуй болгох асуудалд, Г.Лхагвадорж-2013 он
2. Хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэр гаргалтанд сав баглаа боодол нөлөөлөх нь , Г.Энхзул-2014
3. Үйлчилгээний маркетинг ба хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгаа, А.Мөнх-эрдэнэ-2014
4. Шинэ бүтээгдэхүүнийг зах зээлд нэвтрүүлэх боломжийн судалгаа /ХААН банкны жишээн дээр/ Ш.Ганболд - 2015
5. Хэрэглэгчийн худалдан авалтын төлөв, брэндийн тухай ойлголт, Г.Золзаяа - 2015
Бакалавр (төгсөлтийн ажлын тоо)
1. Гоо сайхны бүтээгдэхүүний хэрэглэгчдийн онцлог, бүтээгдэхүүнийг хоногшуулах стратеги Г.Даваасүрэн Мар IV 2015.04.20
2. “Монос Улаанбаатар ХХК”-ны дотоод маркетингийн судалгаа Б.Нямзул Мар IV 2016.03
3. Бүтээгдэхүүний шугамын шинжилгээ Г.Ангирмаа Мар IV 2017.04
4. IT компаний байгууллагын дотоод маркетингийн судалгаа Д.Болор-эрдэнэ Мар IV 2017.04
5. Мах махан бүтээгдэхүүний борлуулалтын сувгийн судалгаа Сүхжунай Мар IV 2018.04
6. Бүтээгдэхүүний идэвхжүүлэлтийн стратегийн судалгаа Наранзул Мар IV 2018.04
Их сургуулийн түвшний сэтгүүл-д хэвлүүлсэн өгүүллийн тоо
1. Хонь, тэмээний ноосны зах зээлийн төлөв байдал, төрийн бодлогын хандлага ЭЗБС –ийн “Эрдмийн бичиг 2012 – 2013 (3)” 6 х 2013 Ц.Нансалмаа Д.Алтантуяа
2. “Монгол экологийн бордоо” үйлдвэрлэл “Монгол улсын газар тариалангийн хөгжил – 2016” эрдэм шинжилгээ – үйлдвэрлэлийн олон улсын хурал 1.5 х А.Чойжамц - 2016
Дотооддоо хянагддаг мэргэжлийн сэтгүүлд хэвлүүлсэн өгүүллийн тоо
1. Sheep, camel wool market Perspectives and Government policy direction Second International conference on “Natural resource and Agricultural economics” Economic policy reform and Sustainable natural resources use Poster presentation, Sep 20, 2013, Ts.Nansalmaa D.Altantuya
2. Crop production of Mongolia and government policy perspectives Global 2013 Healbeing culture, Industries and Agribusiness Forum 8 x
Nov 27 – 29, 2013, J.Suvdaa
3. Сүүний үйлдвэрлэл, хэрэглээ, нийгэм – эрүүл мэндийн ашиг тус “Монголын нийгэм, эдийн засгийн өнөөгийн байдал, тулгамдсан асуудлууд” СЭЗДС-ийн 90 жилийн ойд зориулсан Олон улсын эрдэм шинжилгээний бага хурал 6 х 2014.05.06 Ц.Нансалмаа Д.Алтантуяа
4. “Монгол экологийн бордоо” үйлдвэрлэл “Монгол улсын газар тариалангийн хөгжил – 2016” эрдэм шинжилгээ – үйлдвэрлэлийн олон улсын хурал 1.5 х, 2016.03.10 – 03.11 Б.Далангурван, Ч.Батбаяр, А.Чойжамц
5. Food security, potatoes and vegetables consumption and trends Аграрная наука – сельскохозяйственному производству Монголии, Сибирского
региона, Казахстана и Болгарии
(Сборник научных докладов XVI международной научно-практической конференции) 1 х г.Улаанбаатар, 29-30 мая 2013 года) Часть III
Новосибирск Ts.Nansalmaa D.Altantuya
6. Влияние государственной политики на производство пшеницы 2 х J.Suvdaa
Sheep, camel wool market Perspectives and Government policy direction Journal of Agricultural science 2013 №11 (02) Ts.Nansalmaa D.Altantuya
Эрдэм шинжилгээний хуралд хэлэлцүүлсэн илтгэлийн тоо
Олон улсын хэмжээнд хэлэлцүүлсэн илтгэлийн тоо
1. Sheep, camel wool market Perspectives and Government policy direction Second International conference on “Natural resource and Agricultural economics” Economic policy reform and Sustainable natural resources use Poster presentation-- 2013
2. Crop production of Mongolia and government policy perspectives Global 2013 Healbeing culture, Industries and Agribusiness Forum, South Korea 8 x
Nov, 2013
3. Сүүний үйлдвэрлэл, хэрэглээ, нийгэм – эрүүл мэндийн ашиг тус “Монголын нийгэм, эдийн засгийн өнөөгийн байдал, тулгамдсан асуудлууд” СЭЗДС-ийн 90 жилийн ойд зориулсан Олон улсын эрдэм шинжилгээний бага хурал 6 х - 2014
4. Food security, potatoes and vegetables consumption and trends Аграрная наука – сельскохозяйственному производству Монголии, Сибирского
региона, Казахстана и Болгарии
(Сборник научных докладов XVI международной научно-практической конференции) - 2013 года
Новосибирск
Влияние государственной политики на производство пшеницы 2 х
Sheep, camel wool market Perspectives and Government policy direction Journal of Agricultural science 2013 №11 (02)
Улсын хэмжээнд хэлэлцүүлсэн илтгэлийн тоо
1. “Монгол экологийн бордоо” үйлдвэрлэл “Монгол улсын газар тариалангийн хөгжил – 2016” эрдэм шинжилгээ – үйлдвэрлэлийн олон улсын хурал 1.5 х - 2016
ХААИС-ийн хэмжээнд хэлэлцүүлсэн илтгэлийн тоо
1. Хонь, тэмээний ноосны зах зээлийн төлөв байдал, төрийн бодлогын хандлага ЭЗБС –ийн “Эрдмийн бичиг 2012 – 2013 (3)” 6 х 2013 - Ц.Нансалмаа Д.Алтантуяа
Зохиогчийн эрхийн тоо
1. Маркетингийн үндэс - Монгол улсын Оюуны өмчийн газар - 2016 оны 03 сарын 11 өдрийн А/29
Мэргэжлийн зөвлөл дэх гишүүнчлэл
1. Монголын Маркетингийн холбоо
Дотоодын эрдмийн зөвлөлийн гишүүн
1. ХААИС-ийн ЭЗБС-ийн Эрдмийн зөвлөлийн гишүүн
2. Маркетингийн Магистрын зэрэг хамгаалуулах зөвлөлийн гишүүн
Туурвисан ном, сурах бичиг
“Маркетингийн үндэс” хичээлийн гарын авлага, ХААИС , 10 хх -2015
“Маркетингийн үндэс” хичээлийн гарын авлага II дахь хэвлэлт, Цогт принт, 10 хх- 2017
Редакторлосон ном, сурах бичиг
Эдийн засаг, бизнесийн сургуулийн “Эрдмийн бичиг 2012 - 2013 (3)” Цогт принт, 13.1 хх-2013
“Байгалийн нөөц ба Хөдөө аж ахуйн эдийн засаг” олон улсын хоёрдугаар ЭШБХурлын эмхэтгэл, Цогт принт 11.3 хх-2013
Хөрс – бордоо - ургац, ХААИС 10.0 хх -2015
Сургалтын материал, гарын авлага хэвлүүлсэн байдал
1. “Маркетингийн үндэс” хичээлийн гарын авлага, ХААИС , 10 хх -2015
2. “Маркетингийн үндэс” хичээлийн гарын авлага II дахь хэвлэлт, Цогт принт, 10 хх- 2017
Лекцийн хичээлийн иж бүрдэл
Борлуулалтын удирдлага
Жижиг бизнесийн маркетинг
Байгууллагын маркетинг
Олон улсын маркетинг
Дадлага, семинар, лабораторийн хичээлийн иж бүрдэл
Маркетингийн үндэс, Борлуулалтын удирдлага, Жижиг бизнесийн маркетинг, Байгууллагын маркетинг, Олон улсын маркетинг,
Бие даалтын иж бүрдэл
Борлуулалтын удирдлага Жижиг бизнесийн маркетинг Байгууллагын маркетинг Олон улсын маркетинг
Докторын сургалтын Е-хичээлийн иж бүрдэл
Маркетингийн сувгийн удирдлага, Брэндийн удирдлага
Магистрын сургалтын Е-хичээлийн иж бүрдэл
1. Маркетингийн бодлого, стратеги - ШУ болон мэргэжлийн магистрт
2. Брэндийн стратеги
3. Хэрэглээний маркетинг
Бакалаврын сургалтын Е-хичээлийн иж бүрдэл
1. Борлуулалтын удирдлага
2. Жижиг бизнесийн маркетинг
3. Байгууллагын маркетинг
4. Олон улсын маркетинг
Магистрын хичээлийн хөтөлбөрийг сайжруулсан байдал
1. MPS704 Маркетингийн бодлого, стратеги
2. AMR709 Хэрэглээний маркетинг
Бакалаврын хичээлийн хөтөлбөрийг сайжруулсан байдал
1. SAM310 Борлуулалтын удирдлага
2. OMR316 Байгууллагын маркетинг
Магистрын сургалтад хичээл заадаг
1. MPS704 Маркетингийн бодлого, стратеги
2. AMR709 Хэрэглээний маркетинг
Хөтөлбөр нь олон улсын магадлан итгэмжлэлд оролцсон эсэх
1. ACBSP - Бизнесийн сургууль, хөтөлбөрийн магадлан итгэмжлэл - 2015 он
Хамтарсан хөтөлбөр боловсруулалтад оролцсон эсэх
Боловсролын талаарх мэдээлэл энд байна.
Заадаг хичээлийн талаарх мэдээлэл энд байна.