“Natural resource and Agricultural economics” Second international conference. scientific paper. ISBN -978-99962-953-6-2
“Sheep Camel wool market perspectives and Government policy Direction” “Natural resource and Agricultural economics” Second international conference, 2013.09.20, pp 0.1. Co-author Dr L.Otgonjargal, D.Altantuya MBA
The issues of the marketing force participation on dairy value chain.
“Labor market issues: current state, prospects, and challenge” International conference, Scientific papers. Darkhan-Uul province, №01/2017 (08.30) 1.5 Co -author Z.Undrakh
“ХАА-н салбарт маркетингийн гүйцэтгэх үүрэг” онол, арга зүйн асуудал Монголын эдийн засаг: Өчигдөр, өнөөдөр, маргааш сэтгүүл, СЭЗД, 2015.07, №12, х 94-103, хх 0.8.
ХАА-н маркетингийн хувьсал, хөгжлийн асуудал. Монголын эдийн засаг: Өчигдөр, өнөөдөр, маргааш сэтгүүл, СЭЗД, 2016.07, №13, хх 1.3.
"Marketing today" Marketing professional journal.
1. Маркетингийн бодлого, стратеги: Онол, арга зүй. 2013 оны 2 дугаар сар, Анхны дугаар, хх 0.3.
2. Маркетингийн идэвхжүүлэлтийн стратеги: Онол, арга зүй. 2013.03, хх 0.6.
Маркетингийн идэвхжүүлэлтийн стратеги: Онол, арга зүй (үргэлжлэл)
Харилцааны маркетингийн бодлого, хандлага: Онол, арга зүй
Цогц маркетингийн бодлого, стратеги (Бичсэн: 2013.06.19, 4 хуудас)
Бүтээгдэхүүний бодлого, шийдвэр (Бичсэн: 2013.07.19, 10 хуудас)
Бизнесийн зүүн тархи (Маркетингийн судалгааны дизайн, судалгааны төлөвлөлт: Онол, арга зүй)
Үйлчилгээний маркетингийн бодлого, стратегийн хандлага: Онол, арга зүй
Өрсөлдөөний талбарт ашиглах 30 стратеги
Маркетингийн стратеги, Монгол маркетерийн арга ухаан
ХАА-н салбарт: маркетингийн бодлогын онол, арга зүй, чиг хандлага
“Монгол маркетерийн ялгарах ухаан”
Малчин өрхийн аж ахуйн үйлдвэрлэл, маркетингийн асуудал.
Эдийн засгийн хямралын үеийн маркетинг: Хэрэглэгчийг татах, тогтоон барих стратеги
Хэрэглэгчтэйгээ харилцан холбогдох сэжим, арга хэрэгсэл
40 Ìàðêåòèíãèéí áîäëîãî, ñòðàòåãè: Онол, арга зүй “Marketing and today” сар тутмын сэтгүүл. 2013 оны 2 дугаар сар, Анхны дугаар 0.3 -
41 Маркетингийн идэвхжүүлэлтийн стратеги: Онол, арга зүй “Marketing and today” сар тутмын сэтгүүл. 2013/0 3 дугаар 0.6 -
42 Маркетингийн идэвхжүүлэлтийн стратеги: Онол, арга зүй (үргэлжлэл) “Marketing and today” сар тутмын сэтгүүл. 2013/05 дугаар 0.7 -
43 Харилцааны маркетингийн бодлого, хандлага: Онол, арга зүй “Marketing and today” сар тутмын сэтгүүл. 2013/06 0.4 -
44 Цогц маркетингийн бодлого, стратеги (Бичсэн: 2013.06.19, 4 хуудас) “Marketing and today” сар тутмын сэтгүүл. 2013/07 0.3 -
45 Бүтээгдэхүүний бодлого, шийдвэр (Бичсэн: 2013.07.19, 10 хуудас) “Marketing and today”, 2013/08 0.4 -
46 Бизнесийн зүүн тархи (Маркетингийн судалгааны дизайн, судалгааны төлөвлөлт: Онол, арга зүй) “Marketing and today”,2013/09 0.3 -
47 Үйлчилгээний маркетингийн бодлого, стратегийн хандлага: Онол, арга зүй “Marketing and today”, 2013/12 0.6 -
48 Өрсөлдөөний талбарт ашиглах 30 стратеги “Marketing and today”, 2014/07 0.5 -
49 Маркетингийн стратеги, Монгол маркетерийн арга ухаан “Marketing and today”, 2014/09 0.5 -
50 ХАА-н салбарт: маркетингийн бодлогын онол, арга зүй, чиг хандлага “Marketing and today”, 2014/10 0.7 -
51 “Монгол маркетерийн ялгарах ухаан” “Marketing and today”, 2015/10 0.5 -
52 Малчин өрхийн аж ахуйн үйлдвэрлэл, маркетингийн асуудал. Миний Монгол сэтгүүл, анхны дугаар, 2015.09/01, х 32-40 0.5 -
53 Эдийн засгийн хямралын үеийн маркетинг: Хэрэглэгчийг татах, тогтоон барих стратеги “Marketing and today”, 2016/08 -
54 Хэрэглэгчтэйгээ харилцан холбогдох сэжим, арга хэрэгсэл “Marketing and today”, 2017/04 -