Хэрэглэгчийн мэдээлэл
цагаан-өвгөн нансалмаа Профессор
БСШУЯ, ADB-ны хамтарсан L2766-MON: Дээд боловсролын шинэчлэлийн төсөл. “Сүүний хэрэглээг нэмэгдүүлэх замаар нийгмийн эрүүл мэндийг хамгаалах төсөл”-ийн “ХААИС-ийн оюутны сүү, сүүн бүтээгдэхүүний хэрэглээг нэмэгдүүлэх боломж” хэрэглэгчийн судалгааны удирдагчаар ажиллав.
2015 оноос одоог хүртэл Бизнес радио 98.9-ийн “Маркетинг”-ийн төслийн зөвлөх болон сургагч багшийн гэрээ байгуулан ажиллаж байна. Одоогийн байдлаар 8 цуврал хичээл, 4 удаагийн радио ярилцлага Монголын Маркетингийн Холбооны болон тус радиогийн цахим хууудсанд байршиж, олон нийтэд хүрсээр байгаа.
2015 оноос одоог хүртэл “Маркетинг ба өнөөдөр” сэтгүүлийн нийтлэлчээр гэрээ байгуулан ажиллаж байна. Тус сэтгүүлд маркетингийн онол, арга зүйн чиглэлээр нийт 15 өгүүлэл нийтлүүлээд байна.
2016 оноос одоог хүртэл “Нутаг академи”-ийн “МАА-н бүтээгдэхүүний маркетинг” залуу малчдын сургалт төслийн зөвлөхөөр гэрээ байгуулан ажиллаж байна.
2014-2015 онд “ХААИС-ийн Маркетингийн идэвхжүүлэлт” хөтөлбөр. 2015-2017. Гэрээт ажил. Маркетингийн тэнхимийн багш З.Ундрах нарын хамт.
Доктор О.Бурмаа "Улаанбаатар хотын хэрэглээний ялгаатай бүлгүүдийн онцлог" сэдэвт докторын ажлын зөвлөх багт ажилласан. 2015.10.17-нд докторын зэрэг хамгаалсан.
Тайлбар: Докторант Б.Энхтуяагэрэлийн докторын ажлыг удирдаж байна. 2017.12-2018.02 сард онолын болон судалгааны хэлэлцүүлэг хийсэн. Маркетингийн эрдэмтэд, судлаачдын өргөтгөсөн зөвлөлийн хэлэлцүүлэгт орохоор бэлтгэж байна.
2003 оноос хойш нийт 13 магистрын ажлыг удирдаж хамгаалуулсан. Сүүлийн таван жилд 4 магистрын ажлыг удирдаж хамгаалуулсан байна. 1. Үнэнч хэрэглэгчийн бий болгох бодлого, стратеги Ж.Цогзолмаа 2013.06 2. Жимс, жимсгэний аж ахуйн маркетингийн идэвхжүүлэлт, хэрэглэгчийн ойлголт, мэдлэгийн судалгаа Э.Орхонсайхан 2014.05 3. Нэхий бүтээгдэхүүний маркетингийн идэвхжүүлэлтийн судалгаа Д.Оргилмаа 2014.05 4. Дотоод маркетингийг сайжруулах боломж, арга зам Б.Солонго 2017.06.06
1. 2013.06.20. Үнэнч хэрэглэгчийн бий болгох бодлого, стратеги Ж.Цогзолмаа
2. 2014.05.03. Жимс, жимсгэний аж ахуйн маркетингийн идэвхжүүлэлт, хэрэглэгчийн ойлголт, мэдлэгийн судалгаа Э.Орхонсайхан
3. 2014.05.03. Нэхий бүтээгдэхүүний маркетингийн идэвхжүүлэлтийн судалгаа Д.Оргилмаа
4. 2017.06.06. Дотоод маркетингийг сайжруулах боломж, арга зам. Б.Солонго
Сүүлийн таван жилд 14 бакалаврын ажил удирдаж хамгаалуулсан. 2000-2018 онд нийт 42 оюутны бакалаврын ажил удирдаж хамгаалуулсан байна.
ISBN 978-5-8200-0280-9 "Социально-экономическое развитие сельских территорий" журнал. ФГБОУ, ВПО. “Some Problems and issues of Agricultural marketing policy”. Социально-экономическое развитие сельских территорий. Сборник, Улан-Үдэ, 2013.09 печ.л 0.7. Доктор, профессор Л.Жаргал, Ж.Сувдаа
ISSN 2310-6212 Journal of Agricultural sciences, MAAS. Wool market perspectives and Government policy Journal of Agricultural sciences, Vol 11 (02) 2013. pp 25/ 0.5. Co-author Dr L.Otgonjargal, D.Altantuya
ISSN 2519-2000, Scientific Journal-Agricultural economics, "Current situation of Milk production" ISSN 2519-2000, Scientific Journal-Agricultural economics, vol 07,2016. pp 0.5 D.Altantuya MBA
"Сборник научных докладов XVI междунар/научно-практич/конференций", Часть III, 2013. ISBN 978-5-906143-29-7 "Food security, potatoes and vegetables consumption and trends". “Aграрная наука-сельскохозяйст/ пройзводству Монголии, Сибирского региона, Казахстана и Болгарии” Сборник научных докладов XVI междунар/научно-практич/конфер, Часть III, 2013 16/0.3. Co author Dr L.Otgonjargal, D.Altantuya MBA
ISSN 2411-2534. IUU journal Хэрэглэгчийн орон сууц худалдан авалтын шийдвэрт хүн ам зүйн хүчин зүйлсийн нөлөө. Ө.Энхтуяагэрэл докторант ISSN 2411-2534 IUU journal, Vol 2, №1, 2016 spring, p 26-41, pp 0.94
“ХАА-н салбарын маркетинг, төрийн бодлогын чиг хандлага” OУЭШХ-ын эмтхэтгэл-I, Удирдлагын академи, 2013, хх 1.4
“Dairy consumption, production and socio-economic benefit". “Marketing issues oriented at society”, International conference scientific paper, IFE, 2014, pp 0.8. Dr L.Otgonjargal, D.Altantuya MBA
Зөгийн балны үйлдвэрлэл, хэрэглээ, ач холбогдол “Marketing issues oriented at society”, International conference scientific paper, IFE, 2014. pp 0.7. B.Khishigjargal MBA
"Сүүний хэрэглээ, үйлдвэрлэл, нийгэм-эдийн засгийн өгөөж, ашиг тус; Эрдмийн бичиг, ЭЗБС, 2014-2015 (5), х 92-108. хх 1.0
Хэрэглэгчийн орон сууц худалдан авалтын шийдвэрт эдийн засгийн хүчин зүйлийн нөлөөлөх нь. Эрдмийн бичиг. ЭЗБС, 2015-2016 (6), 2016.10, х 48-68, хх 2.8 Ө.Энхтуяагэрэл
"Гоо сайхны бүтээгдэхүүний үнэнч хэрэглэгчийн зан төлвийн онцлог, маркетингийн стратеги" Оюутны эрдэм шинжилгээний нэгдсэн бага хурлын илтгэлийн эмхэтгэл, ХААИС, ХААШУЗ. 2017.05, хх 0.6 Т.Мөнгөнтуяа, Ц.Нансалмаа.
Монгол улсын тогтвортой хөгжилд сүүний салбарын гүйцэтгэх үүрэг. “Тогтвортой хөгжлийн маркетинг” ЭШХ-ын эмтхэтгэл, СЭЗИС, 2017/08, хх 1.3
“Natural resource and Agricultural economics” Second international conference. scientific paper. ISBN -978-99962-953-6-2 “Sheep Camel wool market perspectives and Government policy Direction” “Natural resource and Agricultural economics” Second international conference, 2013.09.20, pp 0.1. Co-author Dr L.Otgonjargal, D.Altantuya MBA
The issues of the marketing force participation on dairy value chain. “Labor market issues: current state, prospects, and challenge” International conference, Scientific papers. Darkhan-Uul province, №01/2017 (08.30) 1.5 Co -author Z.Undrakh
“ХАА-н салбарт маркетингийн гүйцэтгэх үүрэг” онол, арга зүйн асуудал Монголын эдийн засаг: Өчигдөр, өнөөдөр, маргааш сэтгүүл, СЭЗД, 2015.07, №12, х 94-103, хх 0.8.
ХАА-н маркетингийн хувьсал, хөгжлийн асуудал. Монголын эдийн засаг: Өчигдөр, өнөөдөр, маргааш сэтгүүл, СЭЗД, 2016.07, №13, хх 1.3.
"Marketing today" Marketing professional journal. 1. Маркетингийн бодлого, стратеги: Онол, арга зүй. 2013 оны 2 дугаар сар, Анхны дугаар, хх 0.3. 2. Маркетингийн идэвхжүүлэлтийн стратеги: Онол, арга зүй. 2013.03, хх 0.6. Маркетингийн идэвхжүүлэлтийн стратеги: Онол, арга зүй (үргэлжлэл) Харилцааны маркетингийн бодлого, хандлага: Онол, арга зүй Цогц маркетингийн бодлого, стратеги (Бичсэн: 2013.06.19, 4 хуудас) Бүтээгдэхүүний бодлого, шийдвэр (Бичсэн: 2013.07.19, 10 хуудас) Бизнесийн зүүн тархи (Маркетингийн судалгааны дизайн, судалгааны төлөвлөлт: Онол, арга зүй) Үйлчилгээний маркетингийн бодлого, стратегийн хандлага: Онол, арга зүй Өрсөлдөөний талбарт ашиглах 30 стратеги Маркетингийн стратеги, Монгол маркетерийн арга ухаан ХАА-н салбарт: маркетингийн бодлогын онол, арга зүй, чиг хандлага “Монгол маркетерийн ялгарах ухаан” Малчин өрхийн аж ахуйн үйлдвэрлэл, маркетингийн асуудал. Эдийн засгийн хямралын үеийн маркетинг: Хэрэглэгчийг татах, тогтоон барих стратеги Хэрэглэгчтэйгээ харилцан холбогдох сэжим, арга хэрэгсэл
40 Ìàðêåòèíãèéí áîäëîãî, ñòðàòåãè: Онол, арга зүй “Marketing and today” сар тутмын сэтгүүл. 2013 оны 2 дугаар сар, Анхны дугаар 0.3 - 41 Маркетингийн идэвхжүүлэлтийн стратеги: Онол, арга зүй “Marketing and today” сар тутмын сэтгүүл. 2013/0 3 дугаар 0.6 - 42 Маркетингийн идэвхжүүлэлтийн стратеги: Онол, арга зүй (үргэлжлэл) “Marketing and today” сар тутмын сэтгүүл. 2013/05 дугаар 0.7 - 43 Харилцааны маркетингийн бодлого, хандлага: Онол, арга зүй “Marketing and today” сар тутмын сэтгүүл. 2013/06 0.4 - 44 Цогц маркетингийн бодлого, стратеги (Бичсэн: 2013.06.19, 4 хуудас) “Marketing and today” сар тутмын сэтгүүл. 2013/07 0.3 - 45 Бүтээгдэхүүний бодлого, шийдвэр (Бичсэн: 2013.07.19, 10 хуудас) “Marketing and today”, 2013/08 0.4 - 46 Бизнесийн зүүн тархи (Маркетингийн судалгааны дизайн, судалгааны төлөвлөлт: Онол, арга зүй) “Marketing and today”,2013/09 0.3 - 47 Үйлчилгээний маркетингийн бодлого, стратегийн хандлага: Онол, арга зүй “Marketing and today”, 2013/12 0.6 - 48 Өрсөлдөөний талбарт ашиглах 30 стратеги “Marketing and today”, 2014/07 0.5 - 49 Маркетингийн стратеги, Монгол маркетерийн арга ухаан “Marketing and today”, 2014/09 0.5 - 50 ХАА-н салбарт: маркетингийн бодлогын онол, арга зүй, чиг хандлага “Marketing and today”, 2014/10 0.7 - 51 “Монгол маркетерийн ялгарах ухаан” “Marketing and today”, 2015/10 0.5 - 52 Малчин өрхийн аж ахуйн үйлдвэрлэл, маркетингийн асуудал. Миний Монгол сэтгүүл, анхны дугаар, 2015.09/01, х 32-40 0.5 - 53 Эдийн засгийн хямралын үеийн маркетинг: Хэрэглэгчийг татах, тогтоон барих стратеги “Marketing and today”, 2016/08 - 54 Хэрэглэгчтэйгээ харилцан холбогдох сэжим, арга хэрэгсэл “Marketing and today”, 2017/04 -
Нийт илтгэлийн тоо 35. Үүнээс 2013-2017 онд хэлэлцүүлсэн илтгэл: 13 Тайлбар: Илтгэлүүдийг бүтээлийн жагсаалтаас багцаар нь хуулж оруулав. 1. “ХАА-н салбарын маркетинг, төрийн бодлогын чиг хандлага” “Төрийн болон бизнесийн салбарын маркетингийн хөгжлийн асуудал” ОУЭШХ, ÌÌÕ, Óäèðäëàãûí àêàäåìè, 2013.04.26 0.4 - 2. “Sheep Camel wool market perspectives and Government policy Direction” “Natural resource and Agricultural economics” Second international conference, 2013.09.20. рр 0.05 Dr L.Otgonjargal, D.Altantuya 3. “Dairy consumption, production and socio-economic benefit" “Marketing issues oriented at society”, International conference, MMA, IFE, 2014.05.07 0.8 Dr L.Otgonjargal, D.Altantuya MBA 4. ХАА-н салбарын маркетингийн бодлого, тулгамдсан асуудал “Менежментийн тулгамдсан асуудал” “Менежментийн олимпиад”-ын 10 жилийн ойд зориулсан ЭШБХ, 2014.11.20 0.6 - 5. “ХАА-н салбарт Маркетингийн гүйцэтгэх үүрэг” онол, арга зүйн асуудал “Монголын Үндэсний Бизнесийн өнөөгийн нөхцөл байдал, чиг хандлага” ЭШХ, СЭЗДС, 2015.04.23 0.8 - 6. ХААн маркетингийн хувьсал, хөгжлийн асуудал. “Монголын эдийн засгийн хөгжлийн шинэ алхам” эрдэм шинжилгээний хурал. СЭЗДС, 2016.04.21 0.8 - 7. “Current situation of milk production in Mongolia” poster “Sustainable development and the role of accounting-2016” international conference, MULS, 2016.09 0.4 (co author D.Altantuya MBA) 8. The role of marketing in agricultural sector (the issues of theory ) “Sustainable development and agricultural economics” international conference, MULS, SEB, 2016.07.02 0.6 - 9. Current situation of Milk production “Sustainable development and Accounting” international conference. MULS, SEB, 2016.08. 0.3 Д.Алтантуяа 10. ХАА-н маркетингийн хувьсал, хөгжлийн асуудал ЭЗБС-ийн багш нарын ЭШХ, 2017.03.31 1.5 - 11. Монгол улсын тогтвортой хөгжилд сүүний салбарын гүйцэтгэх үүрэг “Тогтвортой хөгжлийн маркетинг” эрдэм шинжилгээний хурал. СЭЗИС, 2017.04.21 1.5 - 12. The issues of marketing force participation on milk value chain “Labor market issues: current state, prospects, and challenge” International conference. Darkhan-Uul province, 2017.08.28 1.5 З.Ундрах 13. The role of marketing force participation on dairy value chain “International conference on economy Sustainable development of Mongolian Highland Pastoral Area” 6th international conference. Hoh hot, China. 2017.09.15-17. poster presentation 0.4 Z.Undrakh
“ХАА-н салбарын маркетинг, төрийн бодлогын чиг хандлага” “Төрийн болон бизнесийн салбарын маркетингийн хөгжлийн асуудал” ОУЭШХ, ММХ, Удирдлагын академи, 2013.04.26. хх 0.4
“Sheep Camel wool market perspectives and Government policy Direction” “Natural resource and Agricultural economics” Second international conference, 2013.09.20. pp 0.05. Dr Ts.Nansalmaa, Dr L.Otgonjargal, D.Altantuya
“Dairy consumption, production and socio-economic benefit" “Marketing issues oriented at society”, International conference, MMA, IFE, 2014.05.07 0.8. Dr Ts.Nansalmaa, Dr L.Otgonjargal, D.Altantuya
“Current situation of milk production in Mongolia” poster. “Sustainable development and the role of accounting-2016” international conference, MULS, 2016.09. хх 0.4. Dr Ts.Nansalmaa, D.Altantuya MBA
Current situation of Milk production “Sustainable development and Accounting” international conference. MULS, SEB, 2016.08. pp 0.3. Dr Ts.Nansalmaa, D.Altantuya MBA
The issues of marketing force participation on milk value chain “Labor market issues: current state, prospects, and challenge” International conference. Darkhan-Uul province, 2017.08.28. pp 1.5, Dr Ts.Nansalmaa Z.Undrakh MBA
The role of marketing force participation on dairy value chain “International conference on economy Sustainable development of Mongolian Highland Pastoral Area” 6th international conference. Hoh hot, China. 2017.09.15-17. poster presentation 0.4. Dr Ts.Nansalmaa, Z.Undrakh MBA
The role of marketing in agricultural sector (the issues of theory) “Sustainable development and agricultural economics” international conference, MULS, SEB, 2016.07.02. pp 0.6;
ХАА-н салбарын маркетингийн бодлого, тулгамдсан асуудал “Менежментийн тулгамдсан асуудал” “Менежментийн олимпиад”-ын 10 жилийн ойд зориулсан ЭШБХ, 2014.11.20. pp 0.6
“ХАА-н салбарт Маркетингийн гүйцэтгэх үүрэг” онол, арга зүйн асуудал “Монголын Үндэсний Бизнесийн өнөөгийн нөхцөл байдал, чиг хандлага” ЭШХ, СЭЗДС, 2015.04.23. хх 0.8
ХААн маркетингийн хувьсал, хөгжлийн асуудал. “Монголын эдийн засгийн хөгжлийн шинэ алхам” эрдэм шинжилгээний хурал. СЭЗДС, 2016.04.21. хх 0.8
"Монгол улсын тогтвортой хөгжилд сүүний салбарын гүйцэтгэх үүрэг" “Тогтвортой хөгжлийн маркетинг” эрдэм шинжилгээний хурал. СЭЗИС, 2017.04.21
"ХАА-н салбарын маркетингийн бодлого, тулгамдсан асуудал"; Эрдмийн бичиг, ЭЗБС, 2014-2015 (5), х 15-22, хх 0.4.
"ХАА-н маркетингийн хувьсал, хөгжлийн асуудал". ЭЗБС-ийн багш нарын ЭШХ, 2017.03.31, хх 1.5
"Маркетингийн үндэс" гарын авлага. 2015. Тэнхимийн багш нарын хамт. Зохиогчийн эрхийн гэрчилгээний дугаар № 7602 Монгол улсын оюуны өмчийн газар 2015.10.15
Ц.Нансалмаа "Малчин өрхийн аж ахуйн үйлдвэрлэлийн менежментийн асуудал" докторын диссертаци. 1998.07. хх 20. (А4- 160 хуудас) Зохиогчийн эрхийн гэрчилгээний дугаар № 9039, Монгол улсын оюуны өмчийн газар. 2017.11.29-ны өдрийн А/987 тоот тушаал.
"Маркетингийн үндэс" гарын авлага. Зохиогчийн эрхийн гэрчилгээний дугаар № 7602 Монгол улсын оюуны өмчийн газар 2015.10.15
"Малчин өрхийн аж ахуйн үйлдвэрлэлийн менежментийн асуудал. Докторын диссертаци. Зохиогчийн эрхийн гэрчилгээний дугаар № 9039 Монгол улсын оюуны өмчийн газар 2017.11.29-ны А/987 тоот тушаал.
Монголын Маркетингийн Холбооны Удирдах зөвлөлийн гишүүн
Монголын Маркетингийн Холбооны дэргэдэх Маркетингийн багш нарын зөвлөлийн гишүүн
БМИҮЗ-ийн шинжээч
ХААИС-ийн нэр томьёоны ажлын хэсгийн гишүүн
2014 оноос ХААШУ-ны Академийн бизнес инкубатор төвийн сургагч багш
ЭЗБС-ийн Эрдмийн зөвлөлийн гишүүн
ХААИС-ийн Маркетингийн мэргэжлээр магистрын зэрэг хамгаалуулах зөвлөлийн гишүүн
"Marketing today"/ "Маркетинг ба өнөөдөр" сэтгүүлийн редакцийн зөвлөлийн гишүүн.
“Маркетингийн үндэс” гарын авлага, редактор ХААИС-ийн Солонго, 2015.10, 8.8. З.Ундрахын хамт.
“Маркетинг” мэргэжлийн хичээлийн стандарт хөтөлбөр (A4 150 хуудас). редактор 2016.09.22 18.8.
“Маркетингийн үндэс” гарын авлага, нэмэн сайжруулсан II хэвлэлтийн редактор “Цогтпринт” ХХК, 2017.11 сар. х х 8.5 З.Ундрахын хамт
Дадлага, эрдэм шинжилгээний ажлын гарын авлага. редактор ( хэвлэлтэд шилжүүлсэн, 62 хуудас) 2018.04 7.75. Л.Отгонжаргалын хамт
Тайлбар: Филип Котлер, Кевин Келлер “Маркетингийн удирдлага” 14 дэх хэвлэл. 2015.10. (A4 992 хуудас) х.х 124/ 41.3. доктор Г.Болдбаатар, Б.Нарангэрэлийн хамт. Монгол хэлнээ хөрвүүлсэн сурах бичгийн редактор. Маркетингийн мэргэжлийн хичээлийн үндсэн сурахбичиг.
Гахайн аж ахуй эрхлэгчдэд зориулсан сургалтын гарын авлага Инноваци, технологи дамжуулах төв, 2013. хх 9.5/0.6 Сургагч багш нарын хамт
“Маркетингийн удирдлага” тестийн гарын авлага ММХ, 2014 22/ 2.2 ИДС-ийн маркетингийн багш нарын хамт.
“Маркетингийн үндэс” гарын авлага ХААИС-ийн Солонго, 2015.10. хх 8.8/1.1. Тэнхимийн багш нарын хамт
“Маркетинг” мэргэжлийн хичээлийн стандарт хөтөлбөр (A4 150 хуудас) 2016.09.22 18.8/ Тэнхимийн багш нарын хамт
“Маркетингийн үндэс” гарын авлага, нэмэн сайжруулсан II хэвлэлт “Цогтпринт” ХХК, 2017.11 сар. х х 8.5/ 1.1 Тэнхимийн багш нарын хамт
Дадлага, эрдэм шинжилгээний ажлын гарын авлага ( хэвлэлтэд шилжүүлсэн, А4 62 хуудас). 2018.04 7.75. Л.Тогтохбуян, З.Ундрах, Д.Алтануяа
ХААИС-ийн маркетингийн идэвхжүүлэлт. 2015.04 (А5 50 хуудас). З.Ундрах
Маркетингийн менежмент, Хэрэглэгчийн зан төлөв
1. Маркетингийн менежмент 2. Хэрэглэгчийн зан төлөв
1. Маркетингийн менежмент 2. Хэрэглэгчийн зан төлөв
2014 онд. Ахисан түвшний маркетингийн судалгаа AMR-829. 3 кр цаг. Flash player хэлбэрээр хийж, сургалтад ашигласан.
2015 онд батлагдсан хуучин хөтөлбөрийн хүрээнд бакалаврын түвшний 2 хичээлийн лекц 16, дадлага 6, бие даалт 12 удаагийн хичээл plash player хэлбэрээр байгаа. 1. Маркетингийн менежмент 2. Хэрэглэгчийн зан төлөв
2014 онд 1. Ахисан түвшний маркетингийн судалгаа. AMR-829 3.
2014 оны 11 сард 1. Маркетингийн бодлого, стратеги, MPS 809. 3 кр Маркетингийн нэгдмэл харилцаа, IMC 815, 3 кр
2016 онд дахин шинэчилсэн. Шинэ загварт оруулсан. 1. Маркетингийн бодлого, стратеги, MPS 809. 3 кр 2. Маркетингийн нэгдмэл харилцаа IMC 815. 3 кр
2014 онд 3 хичээлийн стандарт шинээр болон шинэчлэн боловсруулсан. 1. Ахисан түвшний маркетингийн менежмент, AMM707. Мэргэжлийн магистрт 2 кр шинэчилсэн, 2. Ахисан түвшний маркетингийн менежмент, AMM707. Шинжлэх ухааны магистрт 3 кр - шинээр 3. Маркетингийн судалгааны дизайн, MRD713. 2 кр. Шинээр боловсруулсан 4. Харилцааны маркетинг, RMR 710. 2 кр. Шинээр
2017 онд 2 хичээлийн стандарт шинэчлэн сайжруулсан. 1. Ахисан түвшний маркетингийн менежмент, AMM707. Мэргэжлийн магистрт 2 кр, Агуулга, загвар сайжруулсан. 2. Ахисан түвшний маркетингийн менежмент, AMM707. Шинжлэх ухааны магистрт 3 кр - Агуулга, загвар сайжруулсан. 3. Маркетингийн судалгааны дизайн, MRD713. 2 кр. Агуулга, загвар сайжруулсан.
2014 онд ИДС-ийн хэмжээнд маркетингийн гол 4 хичээлд үндсэн 4 сурах бичиг сургалтад ашиглахаар зөвлөлдсөн тул 3 хичээлийн хөтөлбөрийн агуулгыг шинэчлэн сайжруулсан. 1. Маркетингийн менежмент MMM354 3 Шинэчлэн сайжруулсан* 2. Үйлчилгээний маркетинг MRS452 3 Шинэчлэн сайжруулсан* 3. Маркетингийн идэвхжүүлэлт MRP454 3 Шинэчлэн сайжруулсан*
2015.05.02-нд Эрдмийн зөвлөлийн хурлаар батлуулсан. Сургалтын шинээр батлагдсантай холбогдон бүх хичээлийн стандартыг шинэчлэв. 1. Маркетингийн менежмент, MRM 350 2. Хэрэглэгчийн зан төлөв, CBM 355 Тоо хэмжээ: 2
2017 онд "Маркетинг" Бакалаврын хөтөлбөр сайжруулсантай уялдан 3 хичээлийн хөтөлбөр шинэчлэв. 1. Маркетингийн үндэс 2. Маркетингийн менежмент, 3. Хэрэглэгчийн зан төлөв
2017 онд "Аялал жуулчлалын маркетинг" хөтөлбөр шинээр нээж, элсэлт авсан. 1. “Зочлох үйлчилгээний маркетинг”
2017 онд МЭС-д "Морин спортын менежмент" хөтөлбөр шинээр нээсэн. Энэ хөтөлбөрт 1 хичээлийн хөтөлбөр шинээр боловсруулж өгөв. 1. “Морин спортын маркетинг”
"Ангийн ажлын удирдамж"-ийг 2014, 2015, 2016 онд 3 удаа шинэчлэн сайжруулсан.
"Сургалтын дадлагын удирдамж"-ийг 2014, 2016, 2017, 2018 онд 4 удаа шинэчлэн сайжруулсан.
"Үйлдвэрлэлийн дадлагын удирдамж"-ийг 2014, 2016, 2017, 2018 онд 4 удаа шинэчлэн сайжруулсан.
2015-2018 онд 1. 2015 онд "Маркетинг" бакалаврын сургалтын хөтөлбөрийг анх удаа тэнхимийн багш нарын хамт боловсруулалцсан. 2016.09.22-нд бүх хичээлүүдийн стандарт хөтөлбөрийг шинэчлэн сайжруулсан. 2017.06.02-нд "Маркетинг" бакалаврын сургалтын хөтөлбөрийн агуулгыг тэнхимийн багш нарын хамт дахин сайжруулж, анхны байдлаар хэвлэсэн. 2018.04.20-нд дахин сайжруулаад хэвлэлтэд өгөхөөр бэлтгэж байна.
2017.05-06.02 1. "Маркетинг" бакалаврын сургалтын хөтөлбөрт хавсаргах ерөнхий суурь хичээлийн 14, Мэргэжлийн суурь хичээлийн 10, мэргэжлийн хичээлийн 29, нийт 53 хичээлийн хөтөлбөрийн үг, үсэг, хүснэгтийн алдааг засаж, нэг форматад оруулан "Маркетинг" бакалаврын сургалтын хөтөлбөрт хавсарган хэвлэхээр бэлтгэв. Хавсралт байдлаар хэвлэхээр нийтдээ 86 хуудас болсон.
2014 онд Ахисан түвшний маркетингийн судалгаа AMR-829 3кр
2016 онд "Тогтвортой хөгжил- маркетингийн хандлага", SDM -816, 3кр
2014 онд Хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа-I. CBR 708, 3кр.
2015 онд Магистрантийн Бэлтгэл ангид "Маркетинг" . MAR 701, 3кр.
2016 онд 1. Хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа-I. CBR 708, 3кр. 2. Магистрантийн Бэлтгэл ангид "Маркетинг" . MAR 701, 3кр.
2017 онд AgriMBA олон улсын магистрын сургалтад "Маркетинг модул"-ийн "Маркетингийн судалгаа, дизайн" хичээл орсон.
2017 онд "Маркетинг" мэргэжлийн магистрантын ангид 1. Хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа-I. 3 кр 2. Маркетингийн тоон болон чанарын судалгааны онол, арга зүй 3 кр 3. харилцааны маркетинг 2 кр зэрэг 3 хичээл оров.
2015 онд ACBSP олон улсын байгууллагаар магадлан итгэмжлүүлсэн.
2009 онд дотоодын магадлан итэмжлэлд орж, БМИҮЗ-ийн 24 тоот гэрчилгээг хүлээн авсан.
2013 онд СЭЗДС, Этүгэн дээд сургуульд магадлан итгэмжлэлийн шинжээчээр ажилласан. 2018 онд ШУТИС-д хөтөлбөрийн магадлан итгэмжлэлийн шинжээчээр ажиллаж байна.
2013-2014 онд Магистрын “АгроИмба” хөтөлбөрт “Маркетингийн хичээлийн модулыг боловсруулсан.
2013-2014 онд “Биржийн худалдаа, менежмент” хичээлийн хөтөлбөрийг Доктор, профессор С.Бадарч БНМС-ийн багш доктор Г.Ганбат нартай хамтран боловсруулав. Сургалтын төлөвлөгөөнд батлагдан хичээл нь орж байгаа.
2014 онд ММХ-ны Багш нарын зөвлөлийн 2 докторын хамт "Маркетингийн менежерүүдийг мэргэшүүлэх, мэргэжүүлэх" сургалтын хөтөлбөр боловсруулсан. Монголын Маркетингийн Холбооны үндсэн сургалтуудын нэг болсон.
Боловсролын талаарх мэдээлэл энд байна.
Заадаг хичээлийн талаарх мэдээлэл энд байна.