ХААИС-ийн сургалтын чанарын...

Нийтлэгч : .
Огноо: 2011-12-06 00:00:00

Ректорын 2002 оны 141 дугаар

 сарын 27-ны өдрийн 158 тоот

тушаалын 1 дүгээр хавсралт

ХААИС-ийн сургалтын чанарын удирдлага, хяналтын удирдамж

 

Хамрах

 хүрээ

Хэрэгжүүлэхэд мөрдөх эрх зүйн баримт бичиг

Хэрэгжүүлэх хэлбэр, хугацаа, үнэлгээ /төвшингөөр/

Тэнхим

Бүрэлдэхүүний сургууль

ХААИС

Нэг. Сургалтын технологи

1. Оюутан элсүүлэх

- Мэргэжлийн сургуулиудын элсэлтийн үлгэрчилсэн журам. 1999

- “ХААИС-ийн элсэлт, шалгалтын журам”

- Элсэгчдийг бүртгэх нэгдсэн маягт

-  Тухайн  эргэжлийн элсэлтийн суурь шалгалтыг 10-аас дээш оноотой өгсөн оюутан элсэх эрхтэй

-  Тухайн  эргэжлийн элсэлтийн суурь шалгалтыг 10-аас дээш оноотой өгсөн оюутан элсэх эрхтэй

-  Элсэгчдийг оюутнаар элсүүлэх тушаалыг хичээлийн жилийн эхний 15 хоногт багтаан гаргах

-  Тухайн  эргэжлийн элсэлтийн суурь шалгалтыг 10-аас дээш оноотой өгсөн оюутан элсэх эрхтэй

-  Элсэгчдийг оюутнаар элсүүлэх тушаалыг хичээлийн жилийн эхний 20 хоногт багтаан гаргах

2. Танхимын сургалт (лекц, дадлага, семинар, лабораторийн хичээл)

-  Холбогдох мэргэжлийн сургалтын төлөвлөгөө

-  “Бакалаврын сургалтын ажлыг төлөвлөх, гүйцэтгэлийг тооцох журам”

-  Хичээлийн хөтөлбөр, стандарт, тодорхойлолт

-  “Сургалтын технологийн хяналтлын үлгэрчилсэн журам”

-   Тэнхимийн багш нарын хичээлд суух (хуваарийн дагуу)

-   Багшийн ажлын дэвтрийн тэмдэглэгээ, хичээлийн технологийн мөрдөлтийг хянах

 

-  Заах арга зүйн зөвлөлөөс хуваарь, графикийн дагуу хичээлд суух

-  Заах арга зүйн зөвлөлөөс багш нарын хичээлд суух

-  Сургуулийн технологи хяналтын үлгэрчилсэн журмын дагуу хийх хяналт

3. Бие даан суралцах явц

-  Хичээлийн хөтөлбөр дэх бие дааж судлах сэдвүүд

-  Оюутны гөрын авлага

-   Бие дааж судлах сэдвийн гүйцэтгэлийг зохион байгуулах, хянах графикийн хэрэгжилт сар тутам

-   Багшаас бие дааж судлах орчин бүрдүүлсэн байдлыг улирал бүр

-  Бие дааж суралцах орчинг тэнхимээс хангасан байдлыг улирал тутам

-  Оюутнаас авах санал асуулга

4. Явцын хяналт /онолын мэдлэг/

-  Тухайн хичээлийг дүгнэхэд зориулсан тест, бодлого

-  Онолын мэдлэгийг хянах тэнхимээс баталсан график

-   Бие дааж судлах сэдвийн гүйцэтгэлийг зохион байгуулах, хянах графикийн хэрэгжилт, сар тутам

-   Багшаас бие дааж судлах орчин бүрдүүлсэн байдлыг улирал бүрийн эхэнд

-   Явцыг хянах графикийн хэрэгжилтийг багшийнм ажлын дэвтэр, дагалдах бүртгэлээр

-   Тухайн хичээлийн явц дүгнэхэд зориулсан тестийн боловсруулалт, нууц хадгалалт, улирал бүр

-  Бие дааж суралцах орчинг тэнхимээс хангасан байдлыг улирал тутам

-  Хичээл бүрээр хичээлийн явцыг хянах хэлбэр

-  Бүрэлдэхүүний сургуулиас 8 ба 9 заалтыг хэрхэн зохион байгуулж буй болон боловсронгуй болгох асуудлыг аль нэг сургууль дээр /жил бүр/ хэлэлцэх

5. 70%-ийн үнэлгээ

-  “Улирлын шалгалтын журам” /2001, №86/

-  Оюутны гарын авлага

-   Хичээлийн ирц, явц, бие паалт, онолын мэдлэгт өгч байгаа үнэлгээг улирлын турш

-  Сургалтын албанаас хийх тусгайлан хяналтыг улирал тутам

-   

6. 30% үнэлгээ

-  70%-ийн үнэлгээнд мөрддөг журам, лавлах

-  Хөндлөнгийн үнэлгээнд зориулсан тест

-   Хөндлөнгийн үнэлгээний шалгалтын явцыг хуваарийн дагуу

-   Тестийн болвсруулалтын чанар нууц хадгалалтыг хянах, шалгалтанд хэрэглэх зөвшөөрлийг улирал бүр

-  Хөндлөнгийн үнэлгээний тестийн боловсруулалтын төвшин, нууц хадгалалтыг жилд 1 удаа

-  30% үнэлгээний шалгалтын хуваарийн хэрэгжилт, явцыг шалгалтын үед

-  Тестийг тэнхимээр батлуулсан байдлыг улиралд 1 удаа

-  Шалгалтын дүнд шинжилгээ, дүгнэлт хийх, улирал бүр

7. Нөхөн шалгалт

-  “Нөхөн шалгалтын журам”

-  30%-ийн шалгалтанд зориулсан тест

-  Бүрэлдэхүүний сургуулиас тухайн улиралд гаргасан шалгалтын хуваарь

-   30%-ийн үнэлгээний тестийн нууц хадгалалтыг нөхөн шалгалтын өмнө хянах

-   Тэнхимээс томилогдсон багш нарын шалгалтын явцыг хуваарийн дагуу

-  Нөхөн шалгалтын явц, хуваарийн мөрдөлтийг сургалтын албанаас нөхөн шалгалтын хугацаанд өдөр бүр

 

8. Сургалтын /танилцах/ дадлага

-  Тухайн мэргэжлийн сургалтын төлөвлөгөө

-  Бүрэлдэхүүний сургуулиас баталсан сургалтын дадлагын удирдамж

-  Дадлага зохион байгуулах тухай бүрэлдэхүүний сургуулийн шийдвэр

-  “Сургалтын дадлагын үр дүнг дүгнэх журам”

-   Тухайн далага хариуцсан тэнхим дадлагыг зохион байгуулах шийдвэрийг дадлага эхлэхээс 14 хоногийн өмнө гаргуулах

-  Бэлтгэж байгаа мэргэжлээр сургалтын дадлагын хөтөлбөри зохион байгуулах хэлбэрийг 3 жил тутамд

-  Дадлага хийх оюутны нэрсийг дадлагад гарахаас 14 хоногийн өмнө захирлын тушаалаар батлах

-  Бүрэлдэхүүний сургуулиас 8 ба 9 заалтыг хэрхэн зохион байгуулж буй болон боловсронгуй болгох асуудлыг аль нэг сургууль дээр /жил бүр/ хэлэлцэх

 

 

 

9. Үйлдвэр--лэлийн дадлага

-  Тухайн мэргэжлийн сургалтын төлөвлөгөө

-  Бүрэлдэхүүний сургуулиас баталсан үйлдвэрлэлийн дадлагын удирдамж

-  Дадлага зохион байгуулах тухай бүрэлдэхүүний сургуулийн шийдвэр

-  “Үйлдвэрлэлийн дадлагын үр дүнг дүгнэх журам”

-  Дадлага хийх аж ахуйн нэгж байгууллагатай хийх гэрээ

-   Тухайн далага хариуцсан тэнхим дадлагыг зохион байгуулах шийдвэрийг дадлага эхлэхээс 14 хоногийн өмнө гаргуулж, мөрдөх

-  Дадлага хийх аж ахуйн нэгж байгууллагын гэрээний биелэлт, үр дүнг дадлага бүрийн дараа

-  Бэлтгэж байгаа мэргэжлээр үйлдвэрлэлийн дадлагын талаар гарсан эрх зүйн баримт бичгийг жил тутам хянах

-  Үйлдвэрлэлийн далагын явцыг дадлагын хугацаанд 1 удаа

-   

10. Төгсөл-тийн шалгалт өгөх, төгсөл-тийн ажил хамгаалах

-  “Төгсөлтийн шалгалтын журам”

-  Бүрэлдэхүүний сургуулиас нарийвчилж гаргасан холбогдох баримт бичиг

-   Шалгалтанд хамрагдах сэдвүүдийг гаргаж, хуваарийн дагуу зөвлөгөө өгөх

-   Төгсөх оюутнгы сурлагын дүнгийн хавтгайг хичээлийн улирлын эхний 30 хоногт багтаан холбогдох тэнхим гаргасан байх

-  Төгсөгч оюутныг батлах тухай шийдвэрийг хичээлийн жилийн эхний 30 хоногт

-  Төгсөлтийн шалгалтын асуулт, төгсөлтийн ажлын сэдэв, удирдагч томилох шийдвэрийг шалгалт өгөх, ажил хамгаалах хугацаанаас 45-аас доошгүй хоногийн өмнө

-  Төгсөлтийн шалгалтын салбар комисыг 45-с доошгүй хоногийн өмнө томилох

-  Төгсөгч оюутныг батлах нэгдсэн шийдвэрийг хичээлийн жилийн эхний 30 хоногт

-  Төгсөлтийн шалгалтын төв комисс төгсөлтийн шалгалт эхлэхээс 30-с доошгүй хоногийн өмнө баталгаажуулах

11. Төгсөгч-дөд мэргэж-лийн зэрэг, диплом олгох

-  Мэргэжлийн тодорхойлолт

-  Монгол улсын дээд боловсролын хууль

 

-  Төгсөлтийн шалгалтын салбар комиссын шийдвэрийг шалгалт авсан өдөрт багтааж гаргах

-  Мэргэжил болон, зэрэг олгох диплолмыг шийдвэр гарсан өдрөөс хойш 3 хоногт багтааж олгох

-  Мэргэжил, зэрэг олгох шийдвэрийг салбар комиссын шийдвэр гарсны дараа 3 хоногт багтааж гаргах

 

 

 

Хоёр. Багшийн сургалтын багц материал

1. Багшийн танилцуулга

-  Төрийн аллбан хаагчинй анкет

-   Оюутанд зориулж тэнхимийн самбарт багш нарын товч тодорхойлолтыг ил тод хадсан байх

-  Хүний нөөцийн ажилтантай хамтарч баяжилтийг жил бүр хийх

-  Багш нарын бүрэлдэхүүний чанарын судалгааг маягтын дагуу жилд 1 удаа гаргах

 

2. Багшийн заадаг хичээлийн стандарт, хөтөлбөр

-  Мэргэжлийн тэнхимийн хурлаар баталсан хичээлийн стандарт хөтөлбөр

-   Хичээлийн хөтөлбөрийн хэрэгжилт, чанарыг улиралд 1 удаа хянаж шинэчилж байх

-  Хичээлийн хөтөлбөрийн агуулгад жилд 1 удаа хяналт тавих. Улирал бүрийн эхний 7 хоногт ажлын дэвтрийн баталгаажилтыг хянах

-  Улиралд бүрийн төгсгөлд багш нарын цагийн тооцоо хийх

-  Шаардлагтай үед багш оюутан нараас санал авах замаар сайжруулах

-  Жил бүр багш нарын ажлыг үнэлж, дүгнэх

3. Багшийн ажлын дэвтэр, сэдэвчилсэн төлөвлөгөө

-  ХААИС-ийн багшийн ажлын дэвтэр, стандарт хөтөлбөрийн агуулгыг сэдэвчилсэн төлөвлөгөө

-  Оюутны бие даан судлах ажлыг удирдах график

-   Хичээлийн улирал эхлэхээс 7 хоногийн өмнө багш нарын сэдэвчилсэн төлөвлөгөөг хянаж баталгаажуулах

-  Хичээлийн эхний хоногуудад багш нарын бэлтгэлийг хангах

-   

4. Багшийн хичээлийн лекцийн конспект, үзүүлэн

-  Компьютерт шивсэн лекц

-  Өөрийн бичсэн сурах бичиг

-  Үзүүлэн, загвар

-  Слайд

-  Видео хуурцаг гэх мэт

-   Хичээлийн улирлын эхэнд багш бүр дээр

-  Хичээлийн явцад хийх хяналтыг 1.2-д заасан хяналт хийх үед

-  Хэсэгчилсэн хяналт хийх

5. Багшийн семинар, дадлага, лаборатийн хичээлийн удирдамж

-  Хэвлэмэл гарын авлага

-  Олшруулсан материал

-   Хичээлийн улирлын эхэнд багш бүр дээр

-  Хичээлийн явцад хийх хяналтыг 1.2-д заасан хяналт хийх үед

- Жил бүр багш нарын ажлыг үнэлэхдээ хяналт тавих

 

6. Бие дааж суралцах ажлын зориулалтаар бэлтгэсэн материал

-  Бие дааж суралцах сэдэвт хамаарах сурах бичиг, гарын авлага, тараах материал

-   Хичээлийн стандарт хөтөлбөрийн агуулгатай тулган улирал бүрийн эхэнд

-   Явцыг сар бүр хянах

-  Улирал бүр 1.3-д заасан хяналт тавих үед үнэлгээ өгөх

7. Багшийн хичээлд хэрэглэх ном, сурах бичиг сургалтын бусад материал

-  Лекц, гарын авлагад ашигладаг сурах бичиг (гадаад хэл дээрх), сэтгүүл, нэг сэдэвт бүтээл зэрэг

-   2.4-д заасан хяналт хийх үед

-  2.4-д заасан хяналт хийх үед

 

 

Гурав. Багшийн үйл ажиллагаа

1. Багшаас оюутанд эзэмшүүлж буй мэдлэг чадвар, дадал дүй

1. Явцын 70 хувийн дүн

Шалгалтын мэдээгээр улирал бүр, багшийн өөрийн үнэлгээний тайлангаар жил бүр

Тэнхмийн мэдээ, жилийн тайлан, 1.2-1.6-д хамаарах хяналтын дагуу үнэлгээ өгөх

 

Бүрэлдэхүүний сургуулийн жилийн тайланд үнэлгээ өгөх

 

2. 30хувийн шалгалтын дүн

3. Сургалт, үйлдвэрлэлийн дадлагын тайлан хамгаалалт

4. Оюутны үнэлгээний голч дүн

2. Ур чадвараа дээшлүүлэх

-    Багшийн ажлыг үнэлэх журам

-    Багшийн хөгжил хөтөлбөр

Тэнхмийн жилийн төлөвлөгөөгөөр

Сургуулийн жилийн төлөвлөгөөгөөр

Хөтөлбөрийг хэрэгжүүлэх төлөвлөгөөгөөр

3. Оюутантай ажиллах, үйлчилгээ үзүүлэх

-    Оюутны бие даалтыг хангуулахтай холбогдсон гарын авлага

-    Бакалавр оюутны эрдэм шинжилгээний ажлын журам(2002)

-    Зааж буй хичээлийн агуулгаар оюутнуудад зориулсан лавлах, мэдээлэл, ном, сэтгүүл

-    Лаборатори, компьютер дээр ажиллуулах хуваарь

-    1.3-д заасан шаардлагыг хангуулах зорилгоор улирал бүрийн эхэнд

-    Оюутанд судалгааны арга зүй эзэмшүүлэх, туршилт хийх арга барилд сургаж байгаа байдлыг улирал бүр

-    1.2, 1.4-1.10-д холбогдох үйлчилгээ үзүүлж байгаа хэлбэрийг улирал бүр

-    Оюутнуудад лаборатори, компьютер ашиглуулах хуваарь, графикийн хэрэгжилтийг сар бүр

-      Сургалтын технологийг хянах үед хүн бүр дээр юмуу шаардлагатай багш нарыг тухай үед нь хянах

Оюутнаас улирал бүр асуулга авч дүгнэх

4. Мэргэжлийн үйл ажиллагаа     5. Эрдэм шинжилгээний үйл ажиллагаа

-    Магистр, докторын төлөвлөгөө

-    ХААИС дээр хэрэгждэг төслүүд

-    Мэргэжлийн холбоо, зөвлөл

-    Хэвлэл, мэдээлэл, бусад,

-    Өөрийн үнэлгээний тайлангаар жил бүр үнэлэх.

-      Өөрийн үнэлгээний тайлангаар жил бүр үнэлэх.

Жил бүрийн үнэлгээгээр дүгнэх, холбогдох арга хэмжээ авах

 

 

Дөрөв. Зөвлөх багшийн үйл ажиллагаа

1. Хариуцсан оюутны талаарх судалгаа, мэдээлэл

-    “Зөвлөх багшийн ажиллах журам” (2002 он №32)

-    Тэнхмийн эрхлэгч, сургуулийн менежерүүдийн ажлын байрны тодорхойлолт

-    Зөвлөх багшийн саналыг хичээлийн жилийн эхний 15 хоногт багтааж танилцуулах

-    Зөвлөх багшийн төлөвлөгөөг улирал бүрийн эхэнд батлаж, сарын төлөвлөгөөгөөр дамжуулан хянах

-    Өөрийн үнэлгээний тайланд нь үнэлгээ өгөх

-      Хичээлийн жилийн эхний 20 хоногт багтаан зөвлөх багш нарыг томилох

-      Тэнхим,, сургалтын албаар дамжуулан сар бүр хянах

-      Багшийн ажлыг үнэлэхэд холбогдох үнэлгээ өгөх

Зөвлөх томилсон шийдвэрийг хянах

2. Оюутны хичээл сонголт, сурлагын үзүүлэлт

-    “Зөвлөх багшийн ажиллах журам” (2002 он №32)

-    Тэнхмийн эрхлэгч, сургуулийн менежерүүдийн ажлын байрны тодорхойлолт

-    Улирал бүрийн эхэнд өмнөх улирлын сурлага хүмүүжлийн байдлаар ангийн хамт олонд мэдээлэл хийлгэх

-      Оюутны сурлагын дүн, хүмүүжлийн талаар хийж байгаа ажилд нь хяналт тавих

 

3. Оюутанд хүмүүжил, төлөвшил олгох

-    “Зөвлөх багшийн ажиллах журам” (2002 он №32)

-    Тэнхмийн эрхлэгч, сургуулийн менежерүүдийн ажлын байрны тодорхойлолт

-    Хариуцсан оюутнуудтай ажиллах жилийн ажлын төлөвлөгөө

-    Оюутны хүмүүжил, сурлагын асуудлаар шаардлагатай үед хэлэлцэж шийдвэрлэж байх

-      Оюутны сурлага, хүмүүжлийн талаар тэнхим зохиож буй ажлыг сарын төлөвлөгөөгөөр дамжуулан хянах

Сургалтын бодлого зохицуулалтын албанаас тусгайлсан хяналт зохион байгуулах

4. Сургалтын төлбөрийн биелэлтийг хангах

-    “Зөвлөх багшийн ажиллах журам” (2002 он №32)

-    Тэнхмийн эрхлэгч, сургуулийн менежерүүдийн ажлын байрны тодорхойлолт

-    Сургалтын төлбөрийн гэрээг намрын улирлын эхний 25 хоногт багтаан байгуулж мөрдлөг болгох

-      Гэрээний биелэлтийг сар бүр хянах

Төлбөрийн явцыг сар бүр хянах

5. Оюутны аж байдлын төлөөх үйлчилгээ

-    “Зөвлөх багшийн ажиллах журам” (2002 он №32)

-    Тэнхмийн эрхлэгч, сургуулийн менежерүүдийн ажлын байрны тодорхойлолт

-    Байранд орох оюутныг хуваарилсан байдлыг хянах

-    Чөлөө авах, гачигдал гарах, өвдөх үед нь анхаарал тавьж байгаа байдалд тогтмол хяналт тавих

-      Хуваарийн дагуу нэгдсэн журмаар шийдвэр гаргах

-      Оюутны талаар тавьсан зөвлөх багшийн саналыг тухай бүр шийдвэрлэх

Нэгдсэн хуваарийн хэрэгжилтэнд тусгайлсан хяналт тавих

 

 

Тав. Тэнхимийн үйл ажиллагаа

1. Тэнхмийн дотоод ажил

-    Тэнхмийн эрхэм зорилго, зорилт

-    Тэнхмийн ажлыг дүгнэх үзүүлэлтүүд

-    “Багш нарын өөрийн үнэлгээний тайлан бичих заавар”

-    “Тэнхим, сургуулийн тайлан бичих чиглэл”

-    “Багшийн ажлын үнэлгээний журам”

-    Тэнхмийн төлөвлөгөө

-    Байранд орох оюутныг хуваарилсан байдлыг хянах

-    Тэнхмийн эрхэм зорилго, стратеги зорилго, тэдгээрийг хэрэгжүүлж буй арга, үр дүн, жилд

-    Тухайн хичээлийн жилд тэнхим, багш нарын  гүйцэтгэх ажлын  төлөвлөгөөний гүйцэтгэл, үр дүн, сар тутамд

-    Тэнхмийн төлөвлөгөөт ажил, хэргийн бүрдүүлэлт, эмх цэгц, хууль дүрэм, журмын хэрэгжилт, сар тутамд

-    Тэнхмийн өрөө тасалгаа, лаборатори, кабинетийн ариун цэвэр, тохижилт, гоо зүй, эд аж ахуйн бүрэн бүтэн байдал, тогтмол

-    Багш нарын ажлын тайлан, тэдний үйл ажиллагааг үнэлж дүгнэлт өгөх, хагас, бүтэн жилд

-      Тэнхмийн төлөвлөгөөт ажлын биелэлтийг 1-2 сар тутамд

-      Тэнхмийн үйл ажиллагааны үр дүнг, хагас, бүтэн жилд

-      Ажлын явцыг сар бүр

Жил бүрийн 1 дүгээр сард үнэлгээ өгч байр эзлүүлэх

 

2. Сургалт, заах арга

-    Дээр дурьдсан эрх зүйн баримт бичиг

-    Хичээлийн технологийн мөрдөлтийг 1.2-1.10-д зааснаар,

-    Нээлттэй, үзүүлэх хичээл, багшийн заах ур чадвар, сургалтанд нэвтрүүлж буй шинэлэг зүйл, туршлага, төлөвлөгөөгөөр

-    Бакалавр, магистр, докторын хөтөлбөрийн шинэчлэлт, хэрэгжилт, жилд нэг удаа

-    Оюутны бие даалтын график, үйл ажиллагааны хэрэгжилт, үр дүн, сар бүр

-    Үзүүлэн, таниулах материал, техник хэрэгслийн баяжуулалт, лаборатори кабинетыг өргөтгөх, төлөвлөгөөгөөр

-    Тэнхмийн багш нараас шинээр бэлтгэх лекц, аргачилсан заалт, ном, сурах бичиг, гарын авлага, сургалтын материал, төлөвлөгөөгөөр

-    Багш нарын ажлын үнэлгээ, заах ур чадвар, харилцааны соёлын төвшинг дүгнэж гаргасан дүгнэлт, зөвлөгөө, хагас жил тутам

-    Тэнхмээс заадаг хичээлээр оюутны мэдлэгийн үнэлгээ, улирлын дүнд хийсэн дүгнэлт, авсан арга хэмжээ, улирал тутам

-    Оюутны төлбөр төлөлт, хичээлд оролцох явцыг дүгнэх, сар бүр

1.2-1.10;

2.1-2.8;

3.1-3.5;

4.1-4.5-д хамаарах хяналтын хүрээнд болон тусгайлсан хяналтаар

 

3. Сургалт, эрдэм шинжилгээний лаборатори, кабинет

-    “Сургалтын кабинет, лабораторийг аттестатчлах журам

-    Кабинет, лабораторийн хангамж, ажлын байрны нөхцөл, тоног төхөөрөмж бүрэн бүтэн байдал хагас жилд

-    Сургалт, судалгааны лабораторийн шинэчлэл, өргөтгөх, хагас жилд

-    Кабинет лабораторийн зэрэглэл ахисн, буурсан байдал, хагас жил

-    Кабинет, лабораторийн ачаалал, ашиглалтын төвшин, хагас жилд

-    Кабинетийн хангамж, хүрэлцээ, өргөтгөлийн явц, хагас жил тутам

-    Сургалтын орчинг бүрдүүлж байгаа байдлын үнэлгээ, жилд

Төлөвлөгөөний дагуу жилд 1-2 удаа

 

 

 

 

 

 

Жилд нэг удаа

Жил бүрийн 1 дүгээр сард үнэлгээ өгч байр эзлүүлэх

 

4. Эрдэм шинжилгээ, үйлдвэрлэлийн ажил

-    “Магистр, докторын сургалтын ажлын лавлах”

-    “Магистр, докторын сургалтын ажлыг төлөвлөх, гүйцэтгэлийг тооцох журам”

-    Тэнхмийн багш нарын эрдэм шинжилгээний судалгаа, шинжлэх ухаан техникийн төслийн явц, сар бүрд

-    Багш оюутны эрдэм шинжлгээний ажлын арга зүй, баталгаажилт, үр дүн, улиралд 2 удаа

-    Мэргэжлийн үйлчилгээ, бүтээл, гэрээт ажлын явц, 1-2 сар тутам

-    Тэнхим дээр явагдаж буй магистр, докторын сургалтын явц, үр дүн, улирал тутам

-    Сургалт, судалгаа, үйлдвэрлэлийн шүтэлцээ, холбоог өргөжүүлэх асуудал, хагас жил бүр

Сургуулийн төлөвлөгөөнд заасан хугацаагаар

 

5. Оюутанд үзүүлэх үйлчилгээ

 

-    Зөвлөх багш нарын оюутантай ажиллаж байгаа арга барил, үр дүн, сар бүр

-    Хариуцаж буй оюутны сурлагын  явцад үнэлгээ өгөх, хоцрогдлын шалтгааныг судалж  арилгах, сар бүр

-    Оюутны гарын авлага, зааварчлагын хангамжийг сайжруулах, ном, зохиолоор үйлчлэх, мэргэжлийн зөвлөгөө өгөх, сар бүр

3.3-д хамаарах удирдлага, хяналтын арга хэмжээний үед